Orvos válaszol - gyulladás

2 éve orvosilag megállapított sokizületi gyulladásom van. Tünet és fájdalommentesen csak szteroiddal (medrol) kezelhető, ettől viszont sűrűn tüdőgyulladást kapok.
Szeretnék gyógygombára váltani, de nem tudom eldönteni az én betegségemre melyik kivonat lenne hatásos.
Köszönöm szépen megtisztelő válaszát!

2021. szeptember 10.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Korrekten közelítve kérdését, gyógyulást önmagukban a gombakészítményektől nem ígérhetünk, de a tüneteket képesek lehetnek jótékonyan befolyásolni több módon is. Pl. a gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása mind javíthatják az életminőséget.

A tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztása javasolható 2×1 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt! Vagyis nem az autoimmun folyamat képez ellenjavallatot, hanem az immunműködést gátló gyógyszer alkalmazása. Amennyiben nincs ütközés, a készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni. Amennyiben az Ön esetében a szteroid terápia nélkülözhetetlen, nem javasoljuk, hogy a gyógyszerét gyógygombára cserélje. A gyógygombák más jellegű készítmények, s nem fogják tudni megfelelően csillapítani az Ön fájdalmait, tüneteit, valamint az immunrendszer aktiválásával is zavart okozhatnak.

Mivel egészségünket érintően számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását, a gyógyulás szempontjából fontos lenne, hogy Ön mielőbb vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát. A gyógyulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és célzott lelkigyakorlatokat, ill. minőségi probiotikum (pl. Probiotix), valamint megfelelő omega 3/6 arányú halolaj fogyasztását. A belső munkálkodás kiemelten fontos, ugyanis a lelki tényezők alapvetően befolyásolják a fizikai test folyamatait.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást!

Hosszú évek óta székrekedéses vagyok ,mindegy mit iszok és eszek nincs jelentősége. Általában cigaretta, kávé segít (pár nap) de igazán semmi nem válik be. Napokig nincs székletem 4-5 napig se, és utána jön a hashajtó. Az ingert alig érzem, de leginkább nincs. A hasmenést nem ismerem csak ha beveszem a gyógyszert. Colon hidro therapiára is jártam, nem hozott eredményt.
Segítségüket előre is köszönöm!
Üdvözlettel: G. T.

2021. szeptember 01.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Számos anyagcserefolyamat harmonizálásával a gyógygombák segíthetnek a székrekedés megoldásában, de ennek számos egyéb feltétele is van. Kiemelt szerepet kap a táplálkozás, a megfelelő folyadékbevitel, a rendszeres testmozgás (lehetőleg szabad levegőn), a bélflóra rendezése minőségi probiotikummal (pl. Probiotix), mindezek kiegészíthetők gyógyteákkal, gyógynövény-készítményekkel.

A gyógygombák közül a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban. A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó dózissal.

Tisztelettel kívánunk jobbulást, jó egészséget!

Melyik gomba kapszula segítene lányomnak visszatérő arc, és orrnyálkahártya gyulladásra! Mely arc, fejfájással és kellemetlen lefolyással jár, már harmadjára jön vissza a sok antibiotikum ellenére!
Én szedem a hernyógomba, alga pecsétviasz kapszulákat, azóta jól vagyok, vérnyomás pulzus gyomor stb. Bízom benne, lányomnak is van megoldás! Köszönöm szépen a segítséget!

2021. augusztus 16.

Köszönjük bizalmát, hogy hozzánk fordult kérdésével és örülünk, hogy Ön jól van! Fontos lenne, hogy Lánya vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, de ehhez az Ő életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, komplex, holisztikus terápiás csomag nyújthatna megoldást. Engedelmével kiemelnénk, hogy elsődlegesen fontos a minőségi táplálkozás, a rendszeres, intenzív testmozgás – lehetőleg szabad levegőn -, az ideális testsúly beállítása, minél több idő eltöltése a természetben és a lelki egyensúly biztosítása, megtartása. Ugyanis a lelki tényezők alapvető törvényszerűségek mentén befolyásolják a fizikai test folyamatait. Mindez kiegészíthető pl. a gyógygombákkal, ill. vitaminokkal, nyomelemekkel, bizonyos olajok (megfelelő omega3/6 arányú olaj) bevitelével, gyógynövényekkel. Kiegészítésül, a gyógygombák közül Lányának a Fachet Vital Plusz nevű készítményt ajánljuk 2×1 kapszula/nap adagolással. Tartós szedés lenne javasolt, 4 havonta 1 hónap szünet közbeiktatásával.

Tekintve, hogy a mikrobiom, a bélflóra megfelelő állapota az ideális emésztés és anyagcsere biztosítása mellett kulcsfontosságú többek közt az immunrendszeri és idegrendszeri működésekben is, ismételten kiemeljük a minőségi táplálkozás fontosságát és minőségi probiotikumok fogyasztását (pl. Probiotix).

Tisztelettel kívánunk Önöknek mielőbbi gyógyulást, egyensúlyt!

Dr. Fachet orvosi csapata

Mozgásszervi, autóimmun beteg vagyok 27 éve, reomatoid artritisz, mely gomba termék szedése javasolt, és mennyi ideig, kell szedni?- magas a süllyedés és a gyulladás, és nagy az izületi fájdalom. Köszönöm a tájékoztatást! Üdvözlettel: T.M.

2021. augusztus 04.

A tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt! Vagyis nem az autoimmun folyamat képez ellenjavallatot, hanem az immunműködést gátló gyógyszer alkalmazása. Amennyiben nincs ütközés, a készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni.

Mivel egészségünket érintően számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását, a gyógyulás szempontjából fontos lenne, hogy Ön mielőbb vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát. A gyógyulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és célzott lelkigyakorlatokat. Ugyanis a lelki tényezők alapvetően befolyásolják a fizikai test folyamatait.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást!

Dr. Fachet orvosi csapata