Orvos válaszol - vesegyulladás

2019. február 05.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az Ön megtisztelő érdeklődését! Az Ön kérdése egy olyan összetett állapotra vonatkozik, amelynek a megoldásához nem lesz elegendő önmagában valamilyen gyógyszer vagy gyógynövény, bár ezek mind segíthetik a tünetek enyhítését.

A gyógygombák több módon nyújthatnak segítséget az Ön által felsorolt problémák esetében, melyekre alkalmazott terápiák mellett a gyógygombákszedésének nincs ellenjavallata. Erre a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó dózissal.

Fontos lenne, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, de ehhez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, komplex, holisztikus terápiás csomag nyújthatna megoldást. Amennyiben erre érdeklődés és nyitottság mutatkozna az Ön részéről, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk.

Tisztelettel kívánunk Önnek jó egészséget