Orvos válaszol - vastagbél gyulladás

Jó napot kívánok!Előző érdeklődésemre, bővebben írnék pár sort, hogy könnyebben tudjanak nekem tanácsot adni. Említettem hogy vastagbél gyulladásom volt húsvét előtt.Akkor egy hetes gyógyszeres kezelést kaptam kórházban,klion,ceftriaxon,fraxiparine,normix. Otthoni kezelésre normixot,és suplin tablettát írtak.Egy hónap elteltével hólyaghurutom lett,megint magas gyulladásom volt,ciprinol szedtem.Azután sajnos olyan tünetek jelentkeztek ,hogy egy órán belül 8 x kellett meglátogatni a mellék helységet,nyálkás kevés hasmenéssel. Napi szinten többször,ezzel megkeseritve a napomat. 48 éves nő vagyok.Aztán kettő hete voltam vastagbél tükrözésen és ott mondták hogy 35 cm re a végbéltől található a divertikulum ami megint gyulladást jelzett, felírtak normix,kreon,salazopyrin gyógyszert .A gyógyszer szedés óta a panaszok megszüntek, most kell vissza menni kontrollra.Kórházban töltött idő után betartottam a diétát, 9 kg tudtam leadni.Segítségüket előre is köszönöm,és várom válaszukat.

M. S. Zsuzsa

2019. június 07.

Köszönjük bizalmát, hogy részletesen megosztotta velünk kórtörténetét. A vastagbélgyulladás esetében alkalmazott általános kezelések sajnos csupán tünetiek, így azoktól gyógyulás nem várható, de minden tiszteletünk az Öné, hogy a gyógyulás érdekében komoly változtatásokat tett! Mert ez a legfontosabb!

A gyógygombák gyógyulást önmagukban szintén nem hozhatnak, de több úton támogathatják jótékonyan a szervezetet (pl. gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása, stb.). Ezek figyelembevételével a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni (amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló /immunszupresszív/ kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt).

Mivel ez a betegség is összetett probléma – számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását -, a gyógyulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex holisztikus terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és a lelkigyakorlatokat (természetesen az életkor és a fizikai állapot figyelembevételével). Ugyanis a lelki tényezők alapvető törvényszerűségek mentén befolyásolják a fizikai test folyamatait. A gyökeres változtatásokra azért van szükség, mert e nélkül a szervezet nem tud megszabadulni azoktól a romboló hatásoktól, amelyek a háttérben állnak.

Amennyiben e téren az Ön részéről érdeklődés mutatkozna és Ön készen áll tenni a mindennapokban a gyógyulásáért, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk!

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget,

Jó napot kívánok! Érdeklődni szeretnék, hogy két hónapja vastagbél gyulladásom volt, és divertikulumot állapítottak meg. Melyik gombafélét ajánlanák ?

M. Sándorné

2019. június 05.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az Ön kérdése egy olyan összetett állapotra vonatkozik, amelynek a megoldásához nem lesz elegendő önmagában valamilyen gyógyszer vagy gyógynövény, bár ezek mind segíthetik a tünetek enyhítését. A gyógygombák több módon nyújthatnak segítséget az Ön által felsorolt problémák esetében, de kérjük, legyen szíves megírni, milyen gyógyszerek fogyasztását ajánlották Önnek a kivizsgálást követően, mert ez befolyásolhatja a javaslatunkat.

Alapvetően fontos lenne, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, de ehhez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, komplex, holisztikus terápiás csomag nyújthatna megoldást. Amennyiben erre érdeklődés és nyitottság mutatkozna az Ön részéről, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk.

Várjuk válaszát, addig is tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget