Orvos válaszol - rheumatoid artritis

T. Cím!
Rheumatoid arthritisben szenvedek 2004. óta . Heti 5 Methotrexat tabletta viszonylag szinten tartja az állapotomat, és természetesen a mozgás, de mostanában bal térdemben érzek fájdalmat időközönként, kenem különféle krémekkel, de nem mindig hatásos. Mostanában megemelkedett a koleszterin szintem is.
Mi tudna nekem ajánlani?
Köszönettel:

fachet

2021. április 06.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Korrekten közelítve kérdését, gyógyulást önmagukban a gombakészítményektől nem ígérhetünk, de a tüneteket képesek lehetnek jótékonyan befolyásolni több módon is. Pl. a gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása mind javíthatják az életminőséget.

A tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt! Vagyis nem az autoimmun folyamat képez ellenjavallatot, hanem az immunműködést gátló gyógyszer alkalmazása. Amennyiben nincs ütközés, a készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni.

Mivel egészségünket érintően számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását, a javulás szempontjából fontos lenne, hogy Ön mielőbb vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát. A javulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és célzott lelkigyakorlatokat. Ugyanis a lelki tényezők alapvetően befolyásolják a fizikai test folyamatait.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást

dr Fachet orvosi csapata