Orvos válaszol - reflux

Érdeklődni szeretnék, hogy gyomorpanaszokra, refluxra milyen gombát javasolna, mivel a páromnál nem használnak a savlekötő készítmények.

Köszönöm válaszát!

2021. április 27.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! A reflux tényleges gyógyulása gyógyszerekkel nem biztosítható, s ugyanezt csak a gombáktól sem ígérhetjük, de alkalmazásukkal a tünetek enyhítése várható. Komplex holisztikus terápiával viszont akár a gyógyulás is elérhető. Ennek hátterében az áll, hogy a gyógyszerek csak tüneti kezelést kínálnak, miközben a háttérben összetett folyamat tartja fenn a zavart. A gyógyulás feltétele ezeknek a zavaró tényezőknek a megszüntetése, ami az említett holisztikus úton érhető el.

Párjának – az említett terápia részeként – a Fachet Vital Plus nevű termék fogyasztását javasoljuk 2×1-2 kapszula/nap adagolással (testsúlytól függően) 4 hónapon keresztül, majd egy hónap szünetet követően 2×1 kapszula/nap fenntartó adaggal folytatni a kezelést, 4 havonta egy hónap szünet közbeiktatásával, tartósan.

Szintén támogathatja a gyógyulást, a tünetek javulását egy refluxra hangolt célzott táplálkozási rendszer bevezetése (makrobiotika), a nyálkahártya természetes védelme (pl. pirított rizstea), a bélflóra státuszának rendezése minőségi probiotikumokkal (pl. Probiotix vagy Progastro825), a rendszeres fizikai aktivitás (lehetőleg szabad levegőn), a minőségi pihenés-alvás biztosítása, illetve a belső (lelki) egyensúly kialakítása, valamint célirányos gyógymódok alkalmazása (pl. gyógyteák).

Tisztelettel kívánunk Párjának jobbulást, mielőbbi gyógyulást

dr Fachet orvosi csapata

78 éves mama alacsony fehérvérsejtszàm (4érték is) enyhe gyomorgyulladàs reflukx àllandosult gyomofàjàsa van és most még a covidí vírust is elkapta .Kérdésem melyik gyógygomba kivonat hasznàlna aleginkàb Tisztelettel és köszönettel várom a vàlaszt.

2021. április 06.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Mindenek előtt a legfontosabb, hogy orvosi kivizsgálás tisztázza valóban refluxról van-e szó, ill. a gyomorfájás hátterében felmerülhet-e egyéb tényező, valamint a Covid-fertőzés célzott, komplex kezelése is elengedhetetlen.

A reflux megszűnését nem ígérhetjük csak a gombáktól, de alkalmazásukkal a tünetek enyhítése várható illetve komplex holisztikus terápiával akár a gyógyulás is elérhető. A Fachet Vital Plus nevű termék fogyasztását javasoljuk 2×1-2 kapszula/nap adagolással (testsúlytól függően) 4 hónapon keresztül, majd egy hónap szünetet követően 2×1 kapszula/nap fenntartó adaggal folytatni a kezelést, 4 havonta egy hónap szünet közbeiktatásával, tartósan.

Szintén támogathatja a gyógyulást, a tünetek javulását egy refluxra hangolt célzott táplálkozási rendszer bevezetése (makrobiotika), a bélflóra státuszának rendezése probiotikumokkal (pl. Probiotix vagy Progastro825), a rendszeres fizikai aktivitás (lehetőleg szabad levegőn), a minőségi pihenés-alvás biztosítása, illetve a belső (lelki) egyensúly kialakítása, valamint célirányos gyógymódok alkalmazása (pl. gyógyteák).

Tisztelettel kívánunk a Hölgynek jobbulást

Tisztelt Dr.Úr!
Gyomor promlémával küzdök,iszonyatosan fáj,sok a savam,refluxra gyanakszom,melyik gyógyhombat tudna nekem ajálani?
Gyógyszereket nem igazan szeretnék szedni.
Ellőre is köszönöm válaszat.
Tisztelettel

2021. március 25.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! A mielőbbi kivizsgálás halaszthatatlan, ezért azt javasoljuk mielőbb vegyen részt egy gasztroenterológiai vizsgálaton.

Amennyiben refluxról van szó, annak tényleges gyógyulása gyógyszerekkel nem biztosítható, s ugyanezt csak a gombáktól sem ígérhetjük, de alkalmazásukkal a tünetek enyhülése várható. Komplex holisztikus terápiával viszont akár a gyógyulás is elérhető. Ennek hátterében az áll, hogy a gyógyszerek csak tüneti kezelést kínálnak, miközben a háttérben összetett folyamat tartja fenn a zavart. A gyógyulás feltétele ezeknek a zavaró tényezőknek a megszüntetése, ami az említett holisztikus úton érhető el.

Önnek – az említett terápia részeként – a Fachet Vital Plus nevű termék fogyasztását javasoljuk 2×1-2 kapszula/nap adagolással (testsúlytól függően) 4 hónapon keresztül, majd egy hónap szünetet követően 2×1 kapszula/nap fenntartó adaggal folytatni a kezelést, 4 havonta egy hónap szünet közbeiktatásával, tartósan.

Szintén támogathatja a gyógyulást, a tünetek javulását egy refluxra hangolt célzott táplálkozási rendszer bevezetése (makrobiotika), a nyálkahártya természetes védelme, a bélflóra státuszának rendezése minőségi probiotikumokkal (pl. Probiotix vagy Progastro825), a rendszeres fizikai aktivitás (lehetőleg szabad levegőn), a minőségi pihenés-alvás biztosítása, illetve a belső (lelki) egyensúly kialakítása, valamint egyéb célirányos gyógymódok alkalmazása (pl. gyógyteák).

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, mielőbbi gyógyulást

dr Fachet orvosi csapata

Kedves doktor úr! Évek óta szenvedek IBS-be, reflux, crhon betegségekbe. Nagyon sok helyen jártam már, de a panaszok hól enyhülnek, hol fellángolnak, mint most is. Nagyon rossz a közérzetem, sokszor felpuffadok. Valamikor hasmenésem van, de van úgy, hogy székrekedésem van. Ezek miatt az aranyerem is sokszor előjőn, amit már meg is műtőttek. Mit tanácsol ön, mit kellene szednem. Köszönettel G. Éva

2019. augusztus 12.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! A Crohn-betegség és az említett egyéb kórképek esetében alkalmazott általános kezelések sajnos csupán tünetiek, így azoktól gyógyulás nem várható. A gyógygombák gyógyulást önmagukban szintén nem hozhatnak, de több úton támogathatják jótékonyan a szervezetet (pl. gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása, stb.). Ezek figyelembevételével a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni (amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló /immunszupresszív/ kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt).

Mivel valamennyi betegség háttere összetett probléma – számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását -, a gyógyulás esélyét komplex holisztikus terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és a lelkigyakorlatokat (természetesen az életkor és a fizikai állapot figyelembevételével). Ugyanis a lelki tényezők alapvető törvényszerűségek mentén befolyásolják a fizikai test folyamatait. A gyökeres változtatásokra azért van szükség, mert e nélkül a szervezet nem tud megszabadulni azoktól a romboló hatásoktól, amelyek a háttérben állnak. A különböző tünetek kezelése mellett a zavar megszüntetésének kulcsa tehát, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, amihez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, fent említett terápiás csomag nyújthatna megoldást.

Amennyiben e téren az Ön részéről érdeklődés mutatkozna és Ön készen áll tenni a mindennapokban a gyógyulásáért, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk!

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget,