Orvos válaszol - prosztatagyulladás

Hosszú évek óta depressziós vagyok,melyhez az utóbbi években inszomnia,valamint krónikus gyomorhurut és reflux társult.
Ezen kívül krónikus prosztatagyulladásom van. Vérnyomásom is magasabb néha a normálisnál. 140/90fölötti értékeket is szoktam mérni.
140-150/90-100
59 éves vagyok. Kérem tanácsukat ezzel kapcsolatban.
Előre is köszönöm!

K.László

2020. január 20.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az Ön kérdése egy olyan összetett állapotra vonatkozik, amelynek a megoldásához nem lesz elegendő önmagában valamilyen gyógyszer vagy gyógynövény, bár ezek mind segíthetik a tünetek enyhítését. Ugyanis ezek a terápiák tüneti kezelések, vagyis érintetlenül hagyják a zavart okozó és fenntartó háttérproblémát.

A gyógygombák több módon nyújthatnak segítséget az Ön által felsorolt problémák esetében. Erre elsősorban a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó dózissal.

Hogy ezekből a zavarokból meg lehessen gyógyulni fontos lenne, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, de ehhez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, komplex, holisztikus terápiás csomag nyújthatna megoldást. Amennyiben erre érdeklődés és nyitottság mutatkozna az Ön részéről, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget