Orvos válaszol - prosztatagyulladás

Jó reggelt.

Azt szeretném kérdezni, hogy krónikus prosztatagyulladára tudnak e ajánlani valamit. Évek óta szenvedek miatta. Ötven éves és 95 kg vagyok. Ha igen akkor kérnék egy dózis ajánlatot is.
Válaszukat előre is köszönöm.

fachet

2021. április 28.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! A prosztata krónikus gyulladásának kordában tartását összetett terápia segítheti, melynek része a rendszeres testmozgás, fizikai aktivitás, mely sem nyomással, sem túlzott erőkifejtéssel nem terheli az alhasi régiót.

A Fachet készítmények nem konkrétan a prosztata kezelését célozzák, de a tüneteket képesek lehetnek jótékonyan befolyásolni több folyamaton keresztül is (pl. gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása, stb.). Önnek a Fachet Vital Plus nevű termék tartós fogyasztását ajánljuk 2×2 kapszula/nap adagolással. 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó adagolással.

Javasolt a táplálkozás célzott átalakítása (pl. makrobiotika), s népi gyógymódként napi 1 marék tökmag (vagy egy teáskanálnyi tökmagolaj) elfogyasztása. Ezen kívül az alábbi gyógynövények fogyasztása jöhet szóba: fűrészpálma, cickafark, zsálya, ill. ajánljuk tőzegáfonyás probiotikum fogyasztását.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást

dr Fachet orvosi csapata

Hosszú évek óta depressziós vagyok,melyhez az utóbbi években inszomnia,valamint krónikus gyomorhurut és reflux társult.
Ezen kívül krónikus prosztatagyulladásom van. Vérnyomásom is magasabb néha a normálisnál. 140/90fölötti értékeket is szoktam mérni.
140-150/90-100
59 éves vagyok. Kérem tanácsukat ezzel kapcsolatban.
Előre is köszönöm!

K.László

2020. január 20.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az Ön kérdése egy olyan összetett állapotra vonatkozik, amelynek a megoldásához nem lesz elegendő önmagában valamilyen gyógyszer vagy gyógynövény, bár ezek mind segíthetik a tünetek enyhítését. Ugyanis ezek a terápiák tüneti kezelések, vagyis érintetlenül hagyják a zavart okozó és fenntartó háttérproblémát.

A gyógygombák több módon nyújthatnak segítséget az Ön által felsorolt problémák esetében. Erre elsősorban a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó dózissal.

Hogy ezekből a zavarokból meg lehessen gyógyulni fontos lenne, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, de ehhez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, komplex, holisztikus terápiás csomag nyújthatna megoldást. Amennyiben erre érdeklődés és nyitottság mutatkozna az Ön részéről, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget