Orvos válaszol - ízületi problémák

Jó napot kívánok!
Körülbelül 1,5 éve jelentkezett az első ízületi gyulladás a jobb könyökömben. Azóta jelentkezett a balban, a bal térdemben 1x, és a nagy lábujjamban is

Sz. Bence

2019. június 27.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Korrekten közelítve kérdését, gyógyulást önmagukban a gombakészítményektől nem ígérhetünk, de a tüneteket képesek lehetnek jótékonyan befolyásolni több módon is. Pl. a gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása mind javíthatják az életminőséget.

A tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt! Vagyis nem az autoimmun folyamat képez ellenjavallatot, hanem az immunműködést gátló gyógyszer alkalmazása. Amennyiben nincs ütközés, a készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni.

Mivel egészségünket érintően számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását, a gyógyulás szempontjából fontos lenne, hogy Ön mielőbb vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát. A gyógyulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és célzott lelkigyakorlatokat. Ugyanis a lelki tényezők alapvetően befolyásolják a fizikai test folyamatait. Amennyiben erre érdeklődés és nyitottság mutatkozna az Ön részéről, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást

Súlyos izületi fájdalmakkal küszködöm, ami a létező össze csontomban jelentkezik. A csípő izületeim körkörösen be vannak szűkűlve, ami a mozgásom megnehezíti. Ezen kívül még emésztési problémáim is vannak, szinte minden ételt amit elfogyasztok, felpuffadok tőle, fáj a hasam. Elképzelhető hogy az arthrózis okozza ezeket a tüneteket? Szeretnék tanácsot kérni, melyik gombára volna szükségem?

M. Gizella

2019. május 07.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az Ön kérdése egy olyan összetett állapotra vonatkozik, amelynek a megoldásához nem lesz elegendő önmagában valamilyen gyógyszer vagy gyógynövény, bár ezek mind segíthetik a tünetek enyhítését. Mivel a szervezetben minden mindennel összefügg, az ízületi problémákból fakadó mozgáskorlátozottság is erős befolyással bír az emésztőrendszer működésére. Ugyanakkor a kopásos eredetű ízületi panaszokra a gyógygombák érdemi befolyást nem tudnak gyakorolni.

Egyebekben a gyógygombák több módon nyújthatnak segítséget az Ön által felsorolt problémák esetében. Erre a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó dózissal.

Panaszainak enyhítése érdekében fontos lenne, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, de ehhez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, komplex, holisztikus terápiás csomag nyújthatna megoldást. Amennyiben erre érdeklődés és nyitottság mutatkozna az Ön részéről, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk.

Tisztelettel kívánunk Önnek jó egészséget,

Hol a térdízületem, hogy a combcsonti forgóm, hogy a medence csont mögötti rész… Mely gombakészítmény segítene a fájdalom megszüntetésében?
Segítségüket előre is köszönve.
Köszönettel, Csekőné

2019. március 27.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Ugyan ízületi panaszok számos kórkép esetén jelentkezhetnek, azok hátterében leggyakrabban kopás, gyulladásos folyamatok illetve ezek együttes jelenléte valószínűsíthető. Kopás esetén a gyógygombáktól érdemi javulás nem várható, de az utóbbi esetek kezelésére, a tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt! A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget