Orvos válaszol - izületi gyulladás

2 éve orvosilag megállapított sokizületi gyulladásom van. Tünet és fájdalommentesen csak szteroiddal (medrol) kezelhető, ettől viszont sűrűn tüdőgyulladást kapok.
Szeretnék gyógygombára váltani, de nem tudom eldönteni az én betegségemre melyik kivonat lenne hatásos.
Köszönöm szépen megtisztelő válaszát!

2021. szeptember 10.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Korrekten közelítve kérdését, gyógyulást önmagukban a gombakészítményektől nem ígérhetünk, de a tüneteket képesek lehetnek jótékonyan befolyásolni több módon is. Pl. a gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása mind javíthatják az életminőséget.

A tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztása javasolható 2×1 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt! Vagyis nem az autoimmun folyamat képez ellenjavallatot, hanem az immunműködést gátló gyógyszer alkalmazása. Amennyiben nincs ütközés, a készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni. Amennyiben az Ön esetében a szteroid terápia nélkülözhetetlen, nem javasoljuk, hogy a gyógyszerét gyógygombára cserélje. A gyógygombák más jellegű készítmények, s nem fogják tudni megfelelően csillapítani az Ön fájdalmait, tüneteit, valamint az immunrendszer aktiválásával is zavart okozhatnak.

Mivel egészségünket érintően számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását, a gyógyulás szempontjából fontos lenne, hogy Ön mielőbb vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát. A gyógyulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és célzott lelkigyakorlatokat, ill. minőségi probiotikum (pl. Probiotix), valamint megfelelő omega 3/6 arányú halolaj fogyasztását. A belső munkálkodás kiemelten fontos, ugyanis a lelki tényezők alapvetően befolyásolják a fizikai test folyamatait.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást!

Szeretném megkérdezni hogy lehet e eggyütt szedni a Pecsét viaszgombát aFachet VITÁL Defense kapszulával.
Ízületi gyulladás, agyi sor adás ban.

2021. június 03.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését. Az említett problémák kiegészítő kezelésére (az orvosi kivizsgálást követően, az orvosi terápia megtartása mellett), a tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztását javasoljuk 2×1-2 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunmoduláns fogyasztása ellenjavallt! A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni. A gyulladásos folyamat csillapítása érdekében javasoljuk réti legyezőfű fogyasztását, a makrobiotikus táplálkozás alkalmazását, minőségi probiotikum tartós szedését (pl. Probiotix vagy Progastro825), megfelelő omega 3/6 arányú halolaj bevitelét, megfelelő vitamin és nyomelem ellátottság biztosítását,  állapottól függő fizikai aktivitást (lehetőleg szabad levegőn), esetleg craniosacralis terápia alkalmazását ill. célzott lelkigyakorlatokat a belső egyensúly megteremtése érdekében, ugyanis a lelki tényezők alapvető törvényszerűségek mentén befolyásolják a fizikai test folyamatait. A gyökeres változtatásokra azért van szükség, mert e nélkül a szervezet nem tud megszabadulni azoktól a romboló hatásoktól, amelyek a háttérben állnak.
Mivel a Fachet Vital Plus készítmény tartalmazza a pecsétviaszgombát, annak külön fogyasztására nincs szükség.

Tisztelettel kívánunk jobbulást, Dr Fachet orvosi csapata

Erős izületgyulladásra melyik készítményt javasolja és hogyan kell szedni?
köszönöm

fachet

2021. március 30.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! A gyulladásos eredetű ízületi panaszok kiegészítő kezelésére (az orvosi kivizsgálást követően), a tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztását javasoljuk 2×1-2 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunmoduláns fogyasztása ellenjavallt! A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni. A gyulladásos folyamat csillapítása érdekében javasoljuk réti legyezőfű fogyasztását, a makrobiotikus táplálkozás alkalmazását, minőségi probiotikum tartós szedését (pl. Probiotix vagy Progastro825), megfelelő omega 3/6 arányú halolaj bevitelét, megfelelő vitamin és nyomelem ellátottság biztosítását,  állapottól függő fizikai aktivitást (lehetőleg szabad levegőn), esetleg craniosacralis terápia alkalmazását ill. célzott lelkigyakorlatokat a belső egyensúly megteremtése érdekében, ugyanis a lelki tényezők alapvető törvényszerűségek mentén befolyásolják a fizikai test folyamatait. A gyökeres változtatásokra azért van szükség, mert e nélkül a szervezet nem tud megszabadulni azoktól a romboló hatásoktól, amelyek a háttérben állnak.

dr Fachet orvosi csapata

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást

Csontritkulás és ízületi gyulladás

S. Ilona

2019. július 04.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését. A csontritkulás kezelésében a gyógygombák nem bírnak érdemi jelentőséggel, így alkalmazásukat az ízületi gyulladás esetén javasoljuk, de csak bizonyos feltételek esetén. Kérjük, legyen szíves megírni a pontos diagnózist, az aktuális tüneteket/panaszokat és a jelenleg alkalmazott terápiát. Ezek ismeretében célzott javaslatot tudunk tenni.
Köszönettel várjuk válaszát, jobbulást és jó egészséget kívánunk tisztelettel