Orvos válaszol - chron betegség

Tisztelt Tanácsadó
A éves fiam chron, ill.cholitis ulcerosában szenved,. Évekig tünetmentes volt, most pár hónapja fellángolt a betegsége.Jelenleg túl van egy szteroid kúrán, valamelyest javult az állapota.Kérdésem, hogy a therápia mellé javasolnak-e kiegészítésnek gyógygombát, ha igen akkor milyen gombát esetleg gombákat, milyen kiszerelésben, milyen adagolásban és mennyi ideig. Segítségüket előre is köszönöm. Tisztelettel N. Józsefné

2020. január 15.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az említett betegségek esetében alkalmazott általános kezelések sajnos csupán tünetiek, így azoktól gyógyulás nem várható. A gyógygombák gyógyulást önmagukban szintén nem hozhatnak, de több úton támogathatják jótékonyan a szervezetet (pl. gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása, stb.). Ezek figyelembevételével a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni (amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló /immunszupresszív/ kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt).

Mivel ez a betegség is összetett probléma – számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását -, a gyógyulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex holisztikus terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és a lelkigyakorlatokat (természetesen az életkor és a fizikai állapot figyelembevételével). Ugyanis a lelki tényezők alapvető törvényszerűségek mentén befolyásolják a fizikai test folyamatait. Amennyiben e téren az Önök részéről érdeklődés mutatkozna, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségükre lehessünk!

Tisztelettel kívánunk Fiának jobbulást

Kedves doktor úr! Évek óta szenvedek IBS-be, reflux, crhon betegségekbe. Nagyon sok helyen jártam már, de a panaszok hól enyhülnek, hol fellángolnak, mint most is. Nagyon rossz a közérzetem, sokszor felpuffadok. Valamikor hasmenésem van, de van úgy, hogy székrekedésem van. Ezek miatt az aranyerem is sokszor előjőn, amit már meg is műtőttek. Mit tanácsol ön, mit kellene szednem. Köszönettel G. Éva

2019. augusztus 12.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! A Crohn-betegség és az említett egyéb kórképek esetében alkalmazott általános kezelések sajnos csupán tünetiek, így azoktól gyógyulás nem várható. A gyógygombák gyógyulást önmagukban szintén nem hozhatnak, de több úton támogathatják jótékonyan a szervezetet (pl. gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása, stb.). Ezek figyelembevételével a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni (amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló /immunszupresszív/ kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt).

Mivel valamennyi betegség háttere összetett probléma – számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását -, a gyógyulás esélyét komplex holisztikus terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és a lelkigyakorlatokat (természetesen az életkor és a fizikai állapot figyelembevételével). Ugyanis a lelki tényezők alapvető törvényszerűségek mentén befolyásolják a fizikai test folyamatait. A gyökeres változtatásokra azért van szükség, mert e nélkül a szervezet nem tud megszabadulni azoktól a romboló hatásoktól, amelyek a háttérben állnak. A különböző tünetek kezelése mellett a zavar megszüntetésének kulcsa tehát, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, amihez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, fent említett terápiás csomag nyújthatna megoldást.

Amennyiben e téren az Ön részéről érdeklődés mutatkozna és Ön készen áll tenni a mindennapokban a gyógyulásáért, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk!

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget,

Üdvözlöm!
27 éves korom óta Chron betegséggel küzdök(most elmúltam 40).Nem szedek semmilyen gyógyszert és őszintén szólva néhány rosszabb időszakot leszámítva jól el voltam.De az utóbbi időben tályogom alakult ki,amit műtöttek is,többször és sajnos azóta felgyorsultak a szövődmények,bőrtünetek,lábdagadás,ízületi fájdalom,hasmenés etc.Úgy hallottam,hogy a gyógygombákkal való kezelés nagyon eredményes lehet Chron betegségben.Ebben szeretném a tanácsukat,hogy mit és milyen adagban érdemes szednem.Válaszukat előre is köszönöm.
Tisztelettel:
M.Orsolya

2019. július 10.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! A Crohn-betegség esetében alkalmazott általános kezelések sajnos csupán tünetiek, így azoktól gyógyulás nem várható. A gyógygombák gyógyulást önmagukban szintén nem hozhatnak, de több úton támogathatják jótékonyan a szervezetet (pl. gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása, stb.). Ezek figyelembevételével a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni (amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló /immunszupresszív/ kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt).

Mivel ez a betegség is összetett probléma – számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását -, a gyógyulás esélyét komplex holisztikus terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és a lelkigyakorlatokat (természetesen az életkor és a fizikai állapot figyelembevételével). Ugyanis a lelki tényezők alapvető törvényszerűségek mentén befolyásolják a fizikai test folyamatait. A különböző tünetek kezelése mellett a zavar megszüntetésének kulcsa, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, amihez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, fent említett terápiás csomag nyújthatna megoldást.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást

Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a párom Crhon beteg már évek óta, s szeretné kipróbálni a gyógygombát. Gyógyszerrel karban tartja a betegséget, de legfőbb tünete, hogy sokat megy a hasa! Melyik készítményt tanácsolná számára?

Válaszát előre is köszönöm!

K. Klára

2019. április 18.

Amennyiben e téren Párja ill. az Ön részéről érdeklődés mutatkozna és Párja készen áll tenni a mindennapokban a gyógyulásáért, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk!

Tisztelettel kívánunk Párjának jobbulást,