Vastagbél gyulladás

Tisztelt Dr úr vastagbél gyuladás esetén ajánlot e szedni a termékeket és milyent ajánlana,
köszönettel T. Kálmán

2020. március 11.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! A colitis ulcerosa esetében alkalmazott általános kezelések sajnos csupán tünetiek, így azoktól gyógyulás nem várható. A gyógygombák gyógyulást önmagukban szintén nem hozhatnak, de több úton támogathatják jótékonyan a szervezetet (pl. gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása, stb.). Ezek figyelembevételével a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni (amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló /immunszupresszív/ kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt).

Mivel ez a betegség is összetett probléma – számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását -, a gyógyulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex holisztikus terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és a lelkigyakorlatokat (természetesen az életkor és a fizikai állapot figyelembevételével). Ugyanis a lelki tényezők alapvető törvényszerűségek mentén befolyásolják a fizikai test folyamatait.

Amennyiben e téren az Ön részéről érdeklődés mutatkozna és Ön készen áll tenni a mindennapokban a gyógyulásáért, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk!

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, Dr Fachet orvosi csapata