tüdőrák

Tisztelt Tanácsadók!
Tüdőrákkal operáltak, az egyik oldalon kivették a daganatot, a másik oldalon; ahol feltételezett áttét volt, sugárkezelést kaptam. A Fachet Vital Defense Basic kapszulákat szedem pár hónapja az 500 mg C vitaminnal.
A legutolsó vérvételnél a Ferritin érték feltűnően magas lett, ami meg soha nem fordult elő. 273,6 – ellentétben a 10,0 – 120,0 referencia értékkel szemben. A vizeletben pedig vesehomok kristályok jelentek meg. A táplálkozásomat semmiben nem változtattam meg a korábbiakhoz képest.
A kérdésem az lenne, hogy okozhatta-e ezt a C vitamin rendszeres szedése, mert ez okozhatott fokozott vas felszívódást? Es a vizeletben megjelent kristályokat?
Ha elhagynám a C vitamin szedését, akkor a gomba felszívódása lehetetlenné válna?
Előre is köszönöm szíves válaszukat.

H. Agnes

Válasz

Prof. Dr. Fachet József MD. PhD. orvosi csapata

Rákkutató, immunológus, kórélettanász
2019. szeptember 23.

Tisztelt Hölgyem!

Köszönjük kérdését. A C-vitamin szedése az általunk javasolt dózisban (2x500mg) nem szokott ilyen elváltozást okozni, így az emelkedett érték más magyarázatot kíván, akár a sugárterhelés is állhat a háttérben. A gombák a C-vitamin nélkül kevésbé hatékonyan szívódnak fel.
A táplálkozáson fontos lenne változtatni, javasoljuk a makrobiotikus táplálkozás megismerését és alkalmazását.
Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást
Dr Fachet orvosi csapata