Tüdőgyulladás

Tisztelt Orvoscsapat! Most lábalok ki súlyos tüdőgyulladásból, amelyet Leflokin-kúrával és Medrol szteroid-kúrával kezeltek. Kérem tanácsukat, hogy elkezdhetem-e a Gyógygomba-készítményük szedését, immunerősítés céljából. Szeretném jelezni, hogy a tüdőgyulladás előtt gyakorlatilag november vége óta 2-3 heti “rendszerességgel” szenvedek bronchitistől, influenzától. Köszönöm tanácsukat. Tisztelettel: K. Éva

2020. március 23.

Köszönjük érdeklődését! Az immunrendszer megfelelő működésének biztosításához számos tényező szükséges. Elsődlegesen fontos a minőségi táplálkozás, a rendszeres, intenzív testmozgás – lehetőleg szabad levegőn -, minél több idő eltöltése a természetben, a lelki egyensúly biztosítása-megtartása, a megfelelő vitamin ellátottság, s minőségi víz fogyasztása. Mindez (a szteroid fokozatos leépítését és elhagyását követően) kiegészíthető pl. a gyógygombákkal, hiszen a gyógygombákban lévő glükánok az egyik legerősebb természetes immunerősítők. Önnek a Fachet Vital Plusz nevű készítmény tartós fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolással, 4 havonta 1 hónap szünet közbeiktatásával.

Tekintve, hogy a mikrobiom, a bélflóra megfelelő állapota szintén kulcsfontosságú az immunrendszeri működésekben IS, ismételten kiemeljük a minőségi táplálkozás fontosságát és minőségi probiotikumok fogyasztását. Felnőtteknek ajánlott pl. a Probiotix vagy a Progastro825.

Tisztelettel kívánunk Önnek mielőbbi gyógyulást, jó egészséget, Dr Fachet orvosi csapata