térdfájdalom

Nagyon régóta elhúzódó térdfájdalmakkal küzdök. Az orvosi kivizsgálások kopást, egyéb elváltozást nem mutatnak. Rendszeres kerékpározást javasoltak az orvosok.
A fájdalom égő jellegű mindkét térdben, gyengének érzem térdeimet, állni kimondottan nem szeretek. Derekam érintett, azzal is régóta küzdök.
Probiotikumot régóta fogyasztok. Jelenleg pont a Progastro825-öt. Nagy dózisú D és C vitamint, szelént és cinket a mostani vírusos időben.
Szeretettel várom tanácsukat, esetleg melyik gomba nyújthat segítséget számomra? Köszönettel

fachet

2021. április 06.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az ízületi panaszok hátterében leggyakrabban kopás, gyulladásos folyamatok illetve ezek együttes jelenléte valószínűsíthető. Utóbbi esetek kiegészítő kezelésére (az orvosi kivizsgálást követően), a tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztását javasoljuk 2×1-2 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt! A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni. Javasoljuk továbbá a probiotikum mellett réti legyezőfű és Kaqun víz fogyasztását, a makrobiotikus étkezés kipróbálását, állapottól függő fizikai aktivitást (lehetőleg szabad levegőn) és esetleg craniosacralis terápia alkalmazását.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást

dr Fachet orvosi csapata