szivárványhártya gyulladás

Férjem 2 éve rendszeresen szivárványhártya gyulladást kap. 72 éves, már aktív nyugdíjas, de otthon sokat dolgozik fém és faanyagokkal.
Csiszolja, vágja őket. Sőt a kertben tiszafánk is van, amit ő kezel. Karácsony előtt vágott belőle ágakat és utána pár nap múlva begyulladt a szokásos bal szeme. Azóta is kezelés alatt áll. Kérdésem az lenne, hogy valamelyik gyógygomba nem nyújtana-e (kínai hernyóselyem ?) segítséget és megelőzési lehetőséget a betegség kiküszöbölésére? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel : Ágnes

2020. január 06.

Köszönjük bizalmát, hogy hozzánk fordult kérdésével! A fémpor és a fűrészpor intenzív jelenléte miatt azok irritáló hatása jogosan feltételezhető a főbb kóroki tényezők egyikeként, azonban a szervezet rendszerszintű elhangolódása is minden bizonnyal legalább ugyanennyire fontos. Ezt alapos szemészeti kivizsgálás tudná megerősíteni, amelyet követően célirányos kezelés mellett a bélflóra egyensúlyának visszaállítását is célzó komplex holisztikus terápia hozhatna érdemi javulást. Természetesen a megfelelő védőfelszerelés (szemüveg, elszívó) használata mellett. A gyógygombák közül Férjének a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó dózissal. Ezen kívül ajánljuk felkeresni a témában szakértő Dr. Fehér János szemész professzort (NutriPharma Hungária Kft.).
Tisztelettel kívánunk Férjének jobbulást, jó egészséget