Rheumatoid arthritisz

Mozgásszervi, autóimmun beteg vagyok 27 éve, reomatoid artritisz, mely gomba termék szedése javasolt, és mennyi ideig, kell szedni?- magas a süllyedés és a gyulladás, és nagy az izületi fájdalom. Köszönöm a tájékoztatást! Üdvözlettel: T.M.

2021. augusztus 04.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Korrekten közelítve kérdését, gyógyulást önmagukban a gombakészítményektől nem ígérhetünk, de a tüneteket képesek lehetnek jótékonyan befolyásolni több módon is. Pl. a gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása mind javíthatják az életminőséget.

A tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt! Vagyis nem az autoimmun folyamat képez ellenjavallatot, hanem az immunműködést gátló gyógyszer alkalmazása. Amennyiben nincs ütközés, a készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni.

Mivel egészségünket érintően számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását, a gyógyulás szempontjából fontos lenne, hogy Ön mielőbb vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát. A gyógyulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és célzott lelkigyakorlatokat. Ugyanis a lelki tényezők alapvetően befolyásolják a fizikai test folyamatait.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást!

Dr. Fachet orvosi csapata