reflux

Érdeklődni szeretnék, hogy gyomorpanaszokra, refluxra milyen gombát javasolna, mivel a páromnál nem használnak a savlekötő készítmények.

Köszönöm válaszát!

fachet

2021. április 27.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! A reflux tényleges gyógyulása gyógyszerekkel nem biztosítható, s ugyanezt csak a gombáktól sem ígérhetjük, de alkalmazásukkal a tünetek enyhítése várható. Komplex holisztikus terápiával viszont akár a gyógyulás is elérhető. Ennek hátterében az áll, hogy a gyógyszerek csak tüneti kezelést kínálnak, miközben a háttérben összetett folyamat tartja fenn a zavart. A gyógyulás feltétele ezeknek a zavaró tényezőknek a megszüntetése, ami az említett holisztikus úton érhető el.

Párjának – az említett terápia részeként – a Fachet Vital Plus nevű termék fogyasztását javasoljuk 2×1-2 kapszula/nap adagolással (testsúlytól függően) 4 hónapon keresztül, majd egy hónap szünetet követően 2×1 kapszula/nap fenntartó adaggal folytatni a kezelést, 4 havonta egy hónap szünet közbeiktatásával, tartósan.

Szintén támogathatja a gyógyulást, a tünetek javulását egy refluxra hangolt célzott táplálkozási rendszer bevezetése (makrobiotika), a nyálkahártya természetes védelme (pl. pirított rizstea), a bélflóra státuszának rendezése minőségi probiotikumokkal (pl. Probiotix vagy Progastro825), a rendszeres fizikai aktivitás (lehetőleg szabad levegőn), a minőségi pihenés-alvás biztosítása, illetve a belső (lelki) egyensúly kialakítása, valamint célirányos gyógymódok alkalmazása (pl. gyógyteák).

Tisztelettel kívánunk Párjának jobbulást, mielőbbi gyógyulást

dr Fachet orvosi csapata