reflux

78 éves mama alacsony fehérvérsejtszàm (4érték is) enyhe gyomorgyulladàs reflukx àllandosult gyomofàjàsa van és most még a covidí vírust is elkapta .Kérdésem melyik gyógygomba kivonat hasznàlna aleginkàb Tisztelettel és köszönettel várom a vàlaszt.

fachet

2021. április 06.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Mindenek előtt a legfontosabb, hogy orvosi kivizsgálás tisztázza valóban refluxról van-e szó, ill. a gyomorfájás hátterében felmerülhet-e egyéb tényező, valamint a Covid-fertőzés célzott, komplex kezelése is elengedhetetlen.

A reflux megszűnését nem ígérhetjük csak a gombáktól, de alkalmazásukkal a tünetek enyhítése várható illetve komplex holisztikus terápiával akár a gyógyulás is elérhető. A Fachet Vital Plus nevű termék fogyasztását javasoljuk 2×1-2 kapszula/nap adagolással (testsúlytól függően) 4 hónapon keresztül, majd egy hónap szünetet követően 2×1 kapszula/nap fenntartó adaggal folytatni a kezelést, 4 havonta egy hónap szünet közbeiktatásával, tartósan.

Szintén támogathatja a gyógyulást, a tünetek javulását egy refluxra hangolt célzott táplálkozási rendszer bevezetése (makrobiotika), a bélflóra státuszának rendezése probiotikumokkal (pl. Probiotix vagy Progastro825), a rendszeres fizikai aktivitás (lehetőleg szabad levegőn), a minőségi pihenés-alvás biztosítása, illetve a belső (lelki) egyensúly kialakítása, valamint célirányos gyógymódok alkalmazása (pl. gyógyteák).

Tisztelettel kívánunk a Hölgynek jobbulást

dr Fachet orvosi csapata