pajzsmirigy probléma

Tisztelt Doktor Úr! Autoimmun pajzsmirigy betegségre és Lichen sclerosis -ra keresnék segítséget. Melyik terméküket ajánlaná?
Köszönettel

2019. március 11.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Korrekten közelítve kérdését gyógyulást a gombakészítményektől nem ígérhetünk, de a tüneteket képesek lehetnek jótékonyan befolyásolni több módon is. Pl. a gyulladásos folyamatok mérséklése, az immunrendszer harmonizálása, a szervezet oxigénfelhasználásának javítása mind javíthatják az életminőséget.

A tünetek enyhítésére a Fachet Vital Plus nevű készítmény fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, amennyiben nem zajlik célzott immunműködést gátló (immunszupresszív) kezelés, mert ebben az esetben a gombakészítmények ill. valamennyi immunerősítő fogyasztása ellenjavallt! Vagyis nem az autoimmun folyamat képez ellenjavallatot, hanem az immunműködést gátló gyógyszer alkalmazása. Amennyiben nincs ütközés, a készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni.

Mivel egészségünket érintően számtalan külső és belső tényező befolyásolja a folyamatok alakulását, a gyógyulás esélyét rendszerbe foglalt, komplex terápia biztosíthatja leginkább, mely a klasszikus és a komplementer medicinát ötvözi, magában foglalja a táplálkozás, gyógynövények, a testmozgás, az életvitel újragondolását és a lelkigyakorlatokat. Ugyanis a lelki tényezők alapvetően befolyásolják a fizikai test folyamatait. Amennyiben Ön egy ilyen holisztikus terápiás program iránt érdeklődne, és a segítségére lehetünk, kérjük szíveskedjen jelezni felénk!

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást