magas vérnyomás

Tisztelt Dr.Fechet orvosi csapata.62 éves vagyok magas vérnyomás, zsirmáj,még lehet hogy az epémel is van baj,meg egy kis depreszio,gyógyszert csak a vérnyomásomra szedek.Hiába járom a házi orvost azt mondja semi bajom csak depresios vagyok.a depresziomra semmi féle kezelést nem kapok.mikor próbálok vele beszélgetni étrendkiegészitökröl vagy mondjuk mint erröl a gombárol azt mondja hogy nem kell az nekem,az ízuleteim is oda vannak,kérdésem melyik terméket érdemes megrendelni,köszönöm a válaszukat.

N. Józsefné

2019. november 11.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az Ön kérdése egy olyan összetett állapotra vonatkozik, amelynek a megoldásához nem lesz elegendő önmagában valamilyen gyógyszer vagy gyógynövény, bár ezek mind segíthetik a tünetek enyhítését. Ugyanis ezek a terápiák tüneti kezelések, vagyis érintetlenül hagyják a zavart okozó és fenntartó háttérproblémát.

A gyógygombák több módon nyújthatnak segítséget az Ön által felsorolt problémák esetében, a depressziót is érintve. Erre elsősorban a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó dózissal.

Hogy ezekből a zavarokból meg lehessen gyógyulni fontos lenne, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, de ehhez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, komplex, holisztikus terápiás csomag nyújthatna megoldást. Amennyiben erre érdeklődés és nyitottság mutatkozna az Ön részéről, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget