izületi fájdalom

Súlyos izületi fájdalmakkal küszködöm, ami a létező össze csontomban jelentkezik. A csípő izületeim körkörösen be vannak szűkűlve, ami a mozgásom megnehezíti. Ezen kívül még emésztési problémáim is vannak, szinte minden ételt amit elfogyasztok, felpuffadok tőle, fáj a hasam. Elképzelhető hogy az arthrózis okozza ezeket a tüneteket? Szeretnék tanácsot kérni, melyik gombára volna szükségem?

M. Gizella

2019. május 07.

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az Ön kérdése egy olyan összetett állapotra vonatkozik, amelynek a megoldásához nem lesz elegendő önmagában valamilyen gyógyszer vagy gyógynövény, bár ezek mind segíthetik a tünetek enyhítését. Mivel a szervezetben minden mindennel összefügg, az ízületi problémákból fakadó mozgáskorlátozottság is erős befolyással bír az emésztőrendszer működésére. Ugyanakkor a kopásos eredetű ízületi panaszokra a gyógygombák érdemi befolyást nem tudnak gyakorolni.

Egyebekben a gyógygombák több módon nyújthatnak segítséget az Ön által felsorolt problémák esetében. Erre a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó dózissal.

Panaszainak enyhítése érdekében fontos lenne, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, de ehhez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, komplex, holisztikus terápiás csomag nyújthatna megoldást. Amennyiben erre érdeklődés és nyitottság mutatkozna az Ön részéről, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk.

Tisztelettel kívánunk Önnek jó egészséget,