gyomor és bélpanaszok

2017-ben kaptam egy tüdőembóliát, két lábon kihordott tüdőgyulladás után, nem tudom ez lehet-e szövődmény. Azóta ganoderma gomba kivonatot szedek. Kérdésem lenne, hogy milyen gyógygomba kivonatra lenne szükségem, mert a gyomor, időnként bélpanaszaim vannak. Szeretném megtalálni a megfelelő gyógymódot a gyógygombák között. (58 éves vagyok.)
Köszönettel: S. Éva

2020. február 06.

Tisztelt

Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Az Ön kérdése egy olyan összetett állapotra vonatkozik, amelynek a megoldásához nem lesz elegendő önmagában valamilyen gyógyszer vagy gyógynövény, bár ezek mind hozzájárulhatnak a tünetek enyhítéséhez.

A gyógygombák több módon nyújthatnak segítséget az Ön által felsorolt problémák esetében. Önnek a Fachet Vital Plus fogyasztását javasoljuk 2×1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2×2 kapszulára (testsúlytól függően). A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni 2×1 kapszula/nap fenntartó dózissal.

Fontos lenne, hogy Ön vissza tudja állítani szervezete egyensúlyát, de ehhez az Ön életvitelét átfogóan érintő, rendszerbe foglalt, komplex, holisztikus terápiás csomag nyújthatna megoldást. Amennyiben erre érdeklődés és nyitottság mutatkozna az Ön részéről, kérjük szíveskedjen jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk.

Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget