emésztési problémák

Tisztelt Doktor Úr! Évek óta a Spirulina és Chlorella algát szedtem,teljesen rendben volt a székletem.Pár hete szedem a Vital Defense Plus-t azóta napról-napra hígabb a székletem,diszkomfort érzésem van.
Szeretném kérdezni Öntől,hogy szedhetek-e mellé szénpirulát,vagy mi a teendőm? Egyébként semmilyen gyógyszert nem szedek.
Tisztelettel várom válaszát: Janzsó Márta ny.pedagógus

Válasz

Prof. Dr. Fachet József MD. PhD. orvosi csapata

Rákkutató, immunológus, kórélettanász
2019. március 27.

Tisztelt Hölgyem!

Köszönjük megtisztelő bizalmát és kérdését! A gyógygombák nagyon kíméletesen, finomhangolással segítik a szervezet működését, mellékhatások elenyészően ritkán jelentkeznek, de előfordulhatnak. Ha Önnél hasmenés jelentkezik, azt javasoljuk, egyelőre szíveskedjen abbahagyni a készítmény fogyasztását, hogy a szervezet működése helyreállhasson. Az állapot rendeződése után ajánljuk a készítmény fogyasztásának folytatását. Újabb hasonló mellékhatások esetén azt tanácsoljuk Ön ne szedje a Fachet Vital Plust, helyette próbálja ki a másik készítményt (Fachet Vital Basic 2×2 kapszula/nap + 2x500mg C-vitamin tabletta). Ha ezzel is jelentkeznek az emésztőrendszeri tünetek, Önnek nem javasoljuk ezen termékek fogyasztását. Ha ezzel minden rendben, akkor Ön szedheti kúraszerűen (3 hónap szedés, évente 1-2 alkalommal) vagy tartósan, ebben az esetben 4 havonta érdemes tartani 1 hónap szünetet.
Tisztelettel kívánunk Önnek jobbulást, jó egészséget
Dr Fachet orvosi csapata