Egészség-betegség

Gyógygombák

Egyre több esetben beszélhetünk arról, hogy az orvostudomány mellett, alternatív gyógymódok felé is fordul a beteg akut panaszi ellen. Kiegészítő kezelésként, vagy kisebb megfázásoknál egyedüli terápiaként.
Súlyosabb és hosszabban fennálló betegségek tüneteinek enyhítésére is alkalmazzák az alternatív medicinát, hiszen a cél megtalálni a legoptimálisabb gyógymódot.

Miért is fordulunk a gyógynövények, gyógygombák felé?

Tudjuk, hogy szervezetünkre milyen hatással vannak a gyógyszerek. Ha antibiotikumos kúráról beszélünk, legyünk őszinték, szervezetünk megsínyli a kúrát. Bélflóránkat tönkreteszi a több napos, akár hetes kezelés. Ha arra gondolunk, hogy az allergia hogyan hat szervezetünkre, hogyan keseríti meg a mindennapjainkat, a megfelelő megoldást keressük. Sajnos a gyógyszeres kezelés számos nem kívánt mellékhatás mellett fejti ki hatását, hiszen ha a szteroidos terápia mellett döntünk, olyan mellékhatásoktól kell szenvednünk, mint a súlygyarapodás, folyadékretenció, magas vérnyomás.

Hosszútávú használatával pedig még súlyosabb következményekkel kell számolnunk, ilyen a cukorbetegség, szürkehályog, növekedési visszamaradás, magas vérnyomás, osteoporosis izomgyengeség.

Miért a gyógygomba?

Ha a gyógygombákról beszélünk, nagyon fontos leszögeznünk, hogy nem csak az aktuális tüneteinkre vannak gyógyító hatással.
Ki kell emelnünk, hogy a prevenció szempontjából is nagyon fontosak, hiszen használatuk hozzájárulhat a betegségek megelőzéséhez!
Elkerülhető, hogy folyamatos gyógyszerekre legyünk utalva és azok mellékhatásaitól szenvedjünk.
Ha pedig már kialakult betegségről van szó, orvosunk konzultálása után érdemes az egészséges életmód és a rendszeres mozgás bevezetése mellett egy olyan gyógygomba készítmény szedését választani, ami a természetes összetevőkön kívül nem tartalmaz mást, így semmiféle mellékhatással nem rendelkezik, hatásmechanizmusát, jótékony hatását ellenben szakirodalmi és klinikai publikációk támasztják, akár kisebb megfázásról, vagy komolyabb betegségekről is beszélünk. Így mindenképpen teszünk az egészségünk megőrzéséért és betegség esetén segítjük szervezetünket a gyógyulásban, testünket fenyegető káros hatások nélkül.

Allergia? Van természetes megoldás?

A tavaszi és nyári hónapokban, bizony sokak életét megkeseríti az allergia.
Ha lehet azt mondani, talán Ők a szerencsésebbek, hiszen vannak olyan betegek, akiket egész évben kínoz a túlérzékenység.

Mi is az allergia?

Allergia a szervezet téves immunválasza, azaz a szervezet egy olyan anyag, molekula ellen védekezik, mely az egészségünkre ártalmatlan, tehát immunrendszerünk védekezése teljesen szükségtelen. Az allergia hátterében lévő allergiás immunválaszban részt vehetnek IgE immunoglobulinok, eosinophil és basophil fehérvérsejtek, limphociták, hízósejtek, stb.

quote
A pecsétviaszgomba válasz lehet az allergiára

Az allergia tüneteit leggyakrabban a hízósejtekből felszabaduló allergia anyag, a hisztamin okozza, ez az az anyag ami a szúnyogcsipesnél is felszabadul, okozva a bőrpírt.
A hisztamin felelős az allergiás nátha és az allergiás csalánkiütés jellemző tüneteiért.

Hogyan is alakul ki az allergia?

A Pontos választ még ma sem ismert, az allergia kialakulása számos okra vezethető vissza.
Vajon mitől függ, hogy valaki allergiás lesz és valaki nem? Hogy valakit akit eddig évekig nemkínzott a parlagfű, most az utcára sem tud kilépni az okozott tünetek miatt?

Annyi bizonyos, hogy a túlérzékenység kialakulásában szerepet játszhatnak az alábbi okok:
túlzásba vitt higiénia, az autók által kibocsátott szén-dioxid , a rengeteg kemikália használata, sok antibiotikum (a vastagbél és a bőr bélflórájának tönkretétele). mozgásszegény életm ód, egészségtelen, nem megfelelő táplálkozás, fokozott stressz.

Számos allergiás tünettel találkozhatunk, közöttük sajnos mindennapos az allergiás nátha, szénanátha, szemviszketés, könnyező szem és kötőhártya-gyulladás. Csalánkiütés, bőrkiütés, nehezíti meg a napokat, hasi fájdalommal, felszívódási zavarral és hasmenéssel járó tünetek sem ritkák.

Enyhíthetőek ezek a panaszok?

Számos allergiás kezelés létezik, teljes tünetmentesség azonban kevés esetben fordul elő. Hogy milyen kezelés ajánlott, az érintett szerv és allergéntől függ.
Szteroid kezelés, hörgőtágító gyógyszerek, immunterápia és egyéb alternatív kezelések úgy mint homeopátia, akupunktúra állnak a rendelkezésre.

Mit tehetünk még?

quote
100 % ban természetes összetvők, mellékhatások nélkül

Az allergia ellen, ajánlhatóak a gyógygomba készítmények. Mivel a gyógygomba 100%-ban természetes összetevő, nincsenek mellékhatásai. A pecsétviaszgomba nem csak immunerősítésre alkalmas, hanem a szervezet védekezőképességének támogatása mellett, kiemelkedő méregtelenítő hatással is bír. Nagyon fontos kiemelnünk, hogy antioxidáns (azaz oxidáció gátló, lassító. Olyan vegyületekről van szó, amelyek megvédik szervezetünket a szabad gyökök romboló hatásaitól) hatás miatt csillapítja az allergiás tüneteket és a gyulladást.

Emellett több jótékony hatással is rendelkezik, hiszen csökkenti a vérnyomást, a vércukor- és a koleszterin-, vérzsírszintet.

Koleszterinszint

Mi is a koleszterin?

Szervezetünk összes sejtje előállít koleszterint, egyik szervünk pedig a legnagyobb mennyiségben, ez pedig a máj. Többféle hormon szintézisének kiinduló anyaga és a sejthártyákfelépítésében kap fontos szerepet, több létfontosságú hormon építőköve és az energia-háztartásban is döntő szerepet játszik. A máj koleszterinből állítja elő az epesavat, ami az epehólyagból a bélbe ürül, ahol az elfogyasztott zsírok emésztésében vesz részt.

Koleszterin-szint

Ha megkapjuk a koleszterinszintünk mérésének eredményét, orvosunk következtethet májunk működési állapotára. A vér koleszterintartalma nagy fokú lehet a következő betegségeknél: vesebetegség, sárgaság, érelmeszesedés, cukorbetegség, pajzsmirigy alulműködés. A koleszterin lerakodása az erek rugalmasságát csökkenti így növelve az érelmeszesedés kialakulását.
A koleszterinszint a vérben lévő összes koleszterin mennyiségét adja.
Megkülönböztetünk HDL-koleszterint (High Density Lipoprotein), azaz jó koleszterint és LDL-koleszterint (Low Density Lipoprotein), azaz rossz koleszterint.
Tudnunk kell, hogy a magas LDL-koleszterinszint és az alacsony HDL-koleszterinszint az érelmeszesedés és az ebből következő betegségekre hívja fel a figyelmet, előrejelezvén a kialakulásuk lehetőségét, de úgy tűnik jelen állás szerint, hogy közvetlenül nem felelősek ezen betegségek kialakulásáért. Míg a rossz koleszterin a LDLvérben sűrűsödve az erek falában lerakodik, addig a jó koleszterin a HDL-koleszterin magas aránya kedvező, hiszen a zsírcseppecskékben az erekben már lerakódott koleszterin szállítódik vissza az érfalból a májba, ahol lebontódik.

Koleszterinszint mértéke
Az érlmeszesedés és az ebből következő betegségekre (szívinfartus) kockázatának megállapítására használjuk a koleszterinszint vizsgálatát. A megfelelő normálértékek mmol/l-ben:
Koleszterin Normálérték
Összkoleszterin < 5,1
LDL-koleszterin < 3,4
HDL-koleszterin > 1
A megfelelő értéketeket számos körülmény befolyásolhatja. Kimutatható, hogy évszakonként változik a koleszterin szint normál értéke és eltérő szintet kell meghatározni bizonyos betegségek meglétekor is, mint például a cukorbetegség.

Koleszterinszin csökkentése

Minden harmadik férfinál és ötödik nőnék fordul elő alacsony HDL szint. Ajánlott azon ételek fogyasztása mely tartalmaz B3 vitamint, azaz a csirkehús, a pisztráng, mogyoró, borjúhús, makréla, lazac ez segít növelni a HDL-koleszterin szintet.
Mindenképpen érdemes legalább két évente koleszterin mérésen részt venni, hogy csökkenthető legyen a szívbetegségek kialakulásának kockázata, Az egészséges életmód bevezetésével, rendszeres mozgással és helyes táplálkozással hatással tudunk lenni a HDL-koleszterin szintünkre.

A gyógygomba készítmények kiegészítő használata is ajánlott, hiszen kimutatott, hogy ezenkészítmények csökkentik a vér koleszterinszintjét és elősegítik a vér HDL-szintjének optimális értékét.

Az ön kosarában tétel van

C-vitamin

A C-vitamin szedését ajánljuk Fachet Vital Defense Basic kapszula mellé, mivel támogatja annak felszívódását. A C-vitamin az egyik legerősebb antioxidáns, segítségével a szervezetet érő káros rákkeltő anyagok ellen az immunrendszer védekezőképessége erősebben helyt tud állni.